#kormányzati kampány

Most kell a kormánynak kínai vakcináról meggyőzni az embereket
 

Most kell a kormánynak kínai vakcináról meggyőzni az embereket

Fordulóponthoz érkezett a kormány: eddig a vakcinaregisztrációt reklámozta, most viszont le kell küzdenie a kínai oltás iránti ellenszenvet is. Kínából ugyanis a miniszterelnök szavai alapján nagy tömegben érkezhet oltás, ami elég a 60 év feletti krónikus betegek számára. A kormányzat eddig jellemzően a regisztrációról győzködte az embereket. Egy kommunikációs szakember szerint az oltáskampány akkor lehet hatékony, ha az "igény" felépítésével indulna el és visszamenve az alapokhoz arról szólna, milyen veszélyes következményekkel járhat a koronavírus.

Windisch Judit Windisch Judit





Özönlenek a mémek: az utca és a net művészei nem engedik Sorost (ne)vetni
 

Özönlenek a mémek: az utca és a net művészei nem engedik Sorost (ne)vetni

Soros szelet nevetett, vihart aratott – miután a kormány bedurrantotta újabb, közpénzből fizetett, "társadalmi célú" kampányát. A kék plakátok megkezdték az átalakulást, némelyik a számítógépeken, mások az utcán is. Gazdagrét népének is megvan a véleménye, és a szóviccek szerelmesei is kapnak valamit. Az alábbi mémek közül a legtöbbet a Kétfarkú Kutya Párt rajongói hozták össze otthon a gépen, vagy fotózták az utcákon.

hvg.hu hvg.hu


Százmilliókat öntött a kormány tavaly a TV2-be
 

Százmilliókat öntött a kormány tavaly a TV2-be

Kizárólag a közmédiában és a TV2 csatornáin futottak decemberig a kormányzati kampányhirdetések a tavalyi második félévben – így becsülte meg a 444.hu az AGB Nielsen televíziós közönségmérésének adatai alapján. Több százmillió forint közpénz elköltéséről van szó, de a pontos arányok nem ismertek.

hvg.hu hvg.hu